Тема. Україна в І Світовій війні.
1 рівень.
1. Визначте, яка з двох подій відбулася раніше:
а) оглошення Німеччиною війни Росії,
б) оглошення Австро-Угорщиною війни Сербії.
2. Воєнні дії в роки І Світової війни відбулися на всій території
України:
а) так, б) ні.
3. Створена в Західній Україні організація, що діяла у складі
підрозділів Австро-Угорської армії:
а) Головна українська рада, б) СВУ, в) УСС.
2 рівень.
1. Дайте визначення понять: ідеологія, націонал-соціалізм.
2.Підкресліть у переліку райони України, де в роки війни відбулися
воєнні дії: Донбас, Волинь, Буковина, Причорномор`я,
Слобожанщина, Галиччина, Крим, Закарпаття.
3. Назвіть найважливіші події в ході війни на українських землях у
1914-1916рр.
3 рівень,
1.Вкажіть причини кризи в економіці українських земель.
2. Плани Антанти і Троїстого союзу стосовно українських земель.
3. Назвіть найважливіші операції, в яких брали участь „усуси”.
4 рівень.
1. Як ви вважаєте, чи була І Світова війна неминучою?
Аргументуйте відповідь.
2. Складіть перелік питань, з якими б ви виступили на конференції
«Підсумки та уроки І Світової війни».
Тема. Українська революція.
1 рівень.
1. Українська національна революція розпочалася з приходом до
влади в Петрограді ТУ:
а) так, б) ні.
2. Українська держава після прийняття ІІІ Універсалу мала назву:
а)УСРР, б)УНР, в)Українська держава.
3. Дати визначення поняття «універсал».
2 рівень.
1. Установіть хронологічну послідовність подій:
Заколот Корнілова.
Український національний конгрес.
Проголошення УНР.
2 Універсал.
2. Зміст І Універсалу.
3. За біографічними фактами з`ясуйте історичну особу. «У 1890 р.
закінчив історико-філологічний факультет Київського
університету. Написав ряд праць з історії України: «Історія
України-Руси», «Ілюстрована історія України-Руси», вчений-
енциклопедист».
3 рівень.
1. Як Тимчасовий уряд оцінив проголошення І Універсалу. Чому?
2. Якими були наслідки проголошення ІІ Універсалу?
3. Як ліквідація заколоту Корнілова вплинула на авторитет
більшовицьких органів?
4 рівень.
1. Підготуйте план виступу на конференції «Українська національ-
на революція».
2. Порівняйте зміст ІІІ і ІV Універсалів, зробіть висновки.
3. Чому Українська революція зазнала поразки в січні 1918р.
Тема.Україна в боротьбі за збережиння державної незалежності (1918-
1920 роки)
1 рівень.
1.Уряд П.Скоропадського мав назву:
а) Рада Міністрів
б) Генеральський Секретаріат
в) Народний Секретаріат
2.Брестський мир було підписано:
а) 17 січня 1918р. б) 3 березня 1918р. в) грудень 1917р.
3.Президентом ЗУНР було обрано:
а) М.Грушевського; б) Петрушевича; в) К.Левицького.
2 рівень.
1.Дати визначення поняттям: «світова революція», національно- демократич-
на революція.
2.Назвіть посади зазначених історичних осіб у 1918р.:
В.Винниченко-
М.Скрипник-
К.Левицький-
3.Назвіть причини конфлікту ЦР і німецько-австрійської адміністрації.
3 рівень.
1.Розкрийте суть внутрішньої політики П.Скоропадського.
2.Виберіть правильне твердження і обгрунтуйте його
Загибель ЗУНР в 1918р. незалежної держави відбулося
внаслідок:
а) Окупації її тереторії Польщею,Чехо-Словакією,Румунією;
б) гетьманського перевороту
в) формування більшовицького режиму в Україні
3.Які причини і прорахунки ЦР призвели до державного перевороту?
4 рівень.
1.Ваші думки щодо гетьманського режиму. Що з політичного курсу
гетьмана, на вашу думку,може бути викорастане для розвитку України
сьогодні? Відповідь аргументуйте.
2.Складіть тези до виступу на конференції «ЗУНР - історія та уроки».
Тема. Україна в боротьбі за збережиння державної незалежності (1918-
1920 роки)
1 рівень.
1.Насильнецьке втручання однієї чи кількох держав у внутрішній справі
іншої держави називається:
а) інтервенція; б) експропріація; в)конфіскація.
2.Органи влади, створені більшовиками в Україні у повітових містах і
волосних центрах, називались:
а) військово-революційні комітети;
б) військово- польові комітети;
в) військово-демократичні комітети.
3.Директорія переїхала з Києва до Львова:
а) так; б) ні.
2 рівень.
1.Дати визначення поняттям:
конвенція, махновщина.
2.Назвіть посади зазначених осіб:
В.Антанов-Овсіенко -
К.Ворошилов -
Г.Петровський -
3.За біографічними фактами з`ясуйте історичну постать: « Один із творців
соціал-демократичних партій у Болгарії і Румунії.Був довірною особою
Леніна та другом П.Троцького».
3 рівень.
1.Вкажіть і прокоментуйте причини радянсько-польської війни.
2.Заповніть таблицю українська культура 1917-1920 рр.
4 рівень.
1. 1919 року на території України у військових діях брали участь шість
різних армій. Назвіть їх і стисло охарактерезуйте.
2. Підготуйте тези виступу на конференції « Україна на початку 1920р.».
Тема. УСРР в умовах непу (1921-1929рр.)
1 рівень.
1. Союзна держава, що складається з утворень, які мають ознаки
державності, називається:
а) федерацією; б) автономією; в) конфедерацією.
2. Система поглядів, що заперечує всю сукупність релігійних
уявлень, називається:
а) теологією; б) атеїзмом.
3. Неп було запроваджено на з`їзді РКП(б)
а) ХI; б) IХ; в) Х.
2 рівень.
1. Дайте визначення термінів: « воєнний комунізм», неп.
2. Встановіть хронологічну послідовність:
Утворення СРСР -
Введення непу -
Літературна дискусія-
3. Назвіть 6 представників літератури і мистецтва.
3 рівень
1. Якого статусу набирала УСРР у складі СРСР?
2.Розкрийте суть непу і його наслідки та підсумки.
4 рівень
1. Підготуйте план виступу на конференції « Релігійне життя в
Україні в 1920-1928рр.»
2.Які наслідки мала політика «воєнного комунізма» на літературу і
мистецтво?
Тема. Радянська модернізація України 1929-1938 рр.
1 рівень.
1. Група осіб в організації або партії, яка проводить політику ,
опору більшості, називає:
а) ревізіоністами; б) опозицією; в) опортуністи.
2. Розправа з політичними противниками шляхом насильства, називається:
а) диктатура; б) терор; в) фашизм.
3. Зміна суспільства відповідно до новітніх, сучасних вимог називається:
а) модернізація; б) колективізація; в) урбанізація.
2 рівень.
1. Дайте визначення термінам: «розстріляне відродження» , «українізація».
2. Назвіть посаду зазначених історичних осіб:
С.Косіор -
О.Шліхтер -
Л.Каганович-
3. Встановіть хронологічну послідовність подій:
ХV з”їзд ВКП(б)-
Голод в Україні -
Конституція УРСР -
3 рівень.
1.Досягнення української культури 30-х рр.
2. Досягнення і недоліки індустріалізації.
4 рівень.
1.Підготуйте план виступу на конференції «Причини і наслідки встановлення
режиму особистої влади Й.Сталіна».
2.Дайте загальну характиристику розвитку України на передодні війни.
Зробіть підсумки. Що на вашу думку слід було змінити?
Тема. Західно-українські землі.
1 рівень.
1.Злиття одного народу з іншим через засвоєння його мови, звичаїв тощо і
втрати своєї мови, культури, називається:
а) колонізацією, б) полонізацією, в) асиміляцією.
2. Унаслідок розділу західноукраїнських земель Закарпаття віддійшло до:
а) Польщі; б) Румунії; в) Чехословаччини.
2 рівень.
1.Дайте визначення термінів: демократія, конституція.
2.Назвіть українські політичні партії Буковини.
3.За біографічними фактами встановіть особу: «У 1914-1916рр. був
командиром сотні УСС у складі австрійської армії.У 1938р. оголосив ОУН.
Помер у Люксембурзі».
3 рівень.
1.У чому проявлялася дискримінація українського населення?
2. Встановіть хронологічну послідовність подій:
Придушення Татарбунарського повстання -
Організація констабору на Поліссі -
Створення ОУН -
3.Схарактерезуйте соціально-економічний етап західноукраїнських земель.
4 рівень.
1.Підготуйте тези виступу на конференції «Українські землі у складі Румунії
в 20-30-ті рр.: історія і сучасність».
2. Чим можна пояснити той факт, що у 20-ті р. на західноукраїнських землях
спостерігалася поширення про радянських поглядів, а в 30-ті рр. почався
зворотній процес? Агрументуйте власну точку зору.
Немає коментарів:
Дописати коментар